تور یک روزه- قیمت تورهای یک روزه شهریور 98

 

 

 

 

 

 

 

مجری تور یکروزه و طبیعت گردی



ماسوله

روستای زیبا و دلنشین ماسوله کی از نقاط تاریخی، سرسبز و خوش آب و هوای شمال ایران با هوای مه آلود، تابستان‌های خنک و زمستان‌های پر برف است که بومیان آن را تالش‌ ها تشکیل می‌دهند. این روستا در 55 کیلومتری رشت در استان گیلان شهری به نام ماسوله واقع است. محل قرار گیری ماسوله در 32 کیلومتری جنوب غربی شهرستان فومن میباشد و از غرب به خلخال از شمال به ماسال و از جنوب به طارم محدود است این شهر دارای 27 درجه و 8 دقیقه طول جغرافیایی و دارای 29 درجه و 1 دقیقه طول جغرافیای می باشد.ماسوله

بیشتر ساختمان های ماسوله به رنگ زرد یا رسی است و دلیل آن این است که خانه ها در مه بهتر دیده شوند چون تقریبا نصف سال ماسوله در مه فرو میرود. خانه های ماسوله دارای معماری منحصر به فرد است به طوری که پشت بام ها و جلوی هر خانه به عنوان پیاده رو مورد استفاده قرار می گیرد.یعنی بام  هر خانه حیاط و پیاده روی خانه ی دیگری است که چشم اندازی زیبا و پلکانی می سازد. گفتنی است که این نوع از خانه ها در دوران زندیه شکل گرفته و تعداد طبقات این خانه ها معمولا به دو طبقه میرسد.اما متاسفانه خانه های قدیمی که از ترکیب سنگ و چوب ساخته شده اند، در حال از بین رفتن هستند و جای خود را به ساختمان های بتونی با سقف های آهنی می دهند که سعی می شود ظاهر بیرونی ساختمانها همان الگوی قدیمی را حفظ کنند.با وجود بارش برف و باران به ندرت خانه ها را با سقف شیبدار می سازند، امروزه برای پوشش خارجی سقف ها از ایزوگام و آسفالت استفاده می کنند البته هنوز هم میتوان پوشش های سنتی کاه گلی را پیدا کرد.همچنین در و پنجره های چوبی خانه ها که توسط اهالی خوش ذوق و سلیقه ماسوله با گلدان های شمعدانی به نحو شایسته ای تزیین شده اند زیبایی خاصی به ماسوله می دهند.در گذشته سیستم گرمایشی خانه های ماسوله استفاده از بخاری چوبی و کرسی بوده است که امروزه جای خود را به بخاری نفتی، برقی و بخاری هایی که با گاز کپسولی کار می کنند داده اند.

به دلیل توریستی بودن این شهر، بازار ماسوله مجموعه ای است که در آن انواع کسب و کار، بخصوص در ارتباط با گردشگران وجود دارد چندین رستوران، شیرینی فروشی ، نانوایی ، میوه فروشی، دکه ها و مغازه های فروش صنایع دستی محلی و چوبی، دست فروش های عروسک های بافتنی، لواشک و ترشک، کلوچه پزی، آهنگری و… در این بازار موجود است که توسط بومی های ماسوله اداره می شود. بازار اغلب بدون سقف است و با پیچ و خم کوچه ها و برسر بام ها وجود دارد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام در تور یک روزه ماسوله شما می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.


سه شنبه 5 شهريور 1398برچسب:,

|
 


معرفی تور های یک روزه و چند روزه طبیعت گردی ، تورهای داخلی و خارجی جهت ثبت نام و اطلاعات بیشتر شما می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید . ************************** 09194103197، 09385063166

 

تور یک روزه
تور یک روزه ماسوله
تور یک روزه دریاچه عروس
تور یک روزه دریاچه سقالکسار
تور یک روزه مرداب سراوان
تور یک روزه متاجی دره
تور یک روزه مرداب هسل
تور یک روزه دریاچه الیمالات
تور یک روزه کتله گردن
تور یک روزه شاهاندشت آبشار وانا
تور یک روزه سیبان دره
تور یک روزه دریاچه الندان
تور یک روزه آکواریم انزلی

 

Mona

 

شهريور 1398

 

 ماسوله
 دریاچه عروس
 دریاچه الیمالات
 تورهای گردی پاییز 98

 


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تور یک روزه و آدرس xn--pgboae9hcc88erj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

حمل خرده بار از چین
حمل و سفارش از چین به ایران
فروش جلو پنجره لیفان
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





تور ماسال,تور ماسوله,تور دریاچه عروس,تور دریاچه سقالکسار,تور مردادب سراوان,تور متاجی دره,تور دریاچه الیمالات